منتديات عالم الزيرو فى اى بى
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى

كاتب الموضوعرسالة
lostwardonation
عضو جديد
عضو جديد

السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى  Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى    السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى  Avatarالثلاثاء ديسمبر 04, 2012 12:36 am

انا معايا مشكله يا شباب انا السوارس الى معايا 5666 بس عايز اعدل الاسعار و فى حاجه كمان معايا عايز اشيل الشوب ميل علشان فى حاجات مش بتبع و احط واحد تانى كل الى فى يباع

ارجو الرد سرعأ Question Question

السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سرفر LostCity-Co السرفر المنتظر السرفر الذي اهتزت كونكر من نزولو
» بو سمحت انا عايز طلب بخصوص الريبورن والسكنت
» انا عايز عالى سعار دفع فى الدينشن اللى يعرف يقولى منين الاسم ملف ايه
» عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها
» عايز تشترى كاميرات مراقبه