منتديات عالم الزيرو فى اى بى
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها

كاتب الموضوعرسالة
حسام عفيفي
عضو جديد
عضو جديد

عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها Empty
مُساهمةموضوع: عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها   عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها Avatarالثلاثاء مارس 03, 2015 10:12 pm

Sad Sad
عندي مشكله في السيرفر الكنج الاول اما يجي يضرب الكنج التاني بيضربو بي واحدة و يموت و الكنج التاني و التالت اما يجي يضرب الكنج الاول مش بيضربو بي واحدة لزم بي 2 اعمل ايه ونبي انا مش عارف احل المشكله دة عايز الرد بعد ازنكوووو

شكرررررررررررررا Question Question

عندي مشكله وعايز حلها ونبي انا مش عارف اعملها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ممكن طلب لاني عارف ان في ناس جااااااااامده
» السلام عليكم انا عندى مشكله فى السرفر عايز اعدل اسعار ازى
» لو عارف نفسك انك مهارى ادخل وشارك واثبت لانك مش لوحدك اللى فاكر كدة ( AVENGERS ) المنتقمون
» سيرفر CursedWay_Co كونكر بشكل تاني كامله مفهاش اي مشكله سيرفر مدى الحياه خش وخد هديتك سيرفر باتش 5675 يعني كامله من كل حاجه احسن سيرفر في عالم ان شاء